29 Ağustos 2014 Cuma

Inglot Nail Polish

Hepinize merhaba :)

Uzun bir suredir yazamiyorum. Bilmiyorum hic okuyan var mi bu yazdiklarimi ama olsun yine de bir seyler paylasmak insana mutluluk veriyor. 

Farketmissinizdir blogumun adi degisti ve artik tek basima yazacagim. 

Bugun ki konuklarim cooook severek aldigim Inglot ojeler. Muhtemelen biliyorsunuzdur inglot stoklarini eritme cabasinda. Ama sanirim tam anlamiyla Turk pazarindan cekilmiyorlar. Bir yerde okuduguma gore bir sure sonra İstanbul Avrupa yakasinda bir magaza acacaklarmis. Her neyse simdilik bu stok eritme bana yaradi :D 

Inglot hayvanlar uzerinde deney yapmayan sevdigim markalardan biri. Ojeleri, cesitli yerlerde 18 kusur ile 25 lira arasinda ki fiyatlarla satiliyor. Tabi Markafoni, 1v1y vs gibi sitelerde kampanyalari yakalayabilirseniz biraz daha ucuza alabiliyorsunuz. Benim daha onceden Markafoni'den aldigim 3 ayri renkte inglot marka ojem vardi. Kalitesinden de memnundum. Ama tabi ki normal fiyatlariyla, tek seferde gidip 12 tane oje almam imkansizdi :) Gectigimiz Pazartesi gunu alisveris sitelerini dolasirken 1v1y sitesinde inglot kampanyasini gordum. Tiklamamla saldirmam bir oldu :) saat sabahin 8 bucugu olmasina ragmen cogu urun tukenmisti ve sıkı durun, kampanyada ki hemen hemen tum urunlerin fiyati 2,99 tl idi o.O 

Eh hal boyle olunca hizlica bir oje alisverisi yaptim. Pazartesi aldigim urunler bugun teslim edildi. Ufak bir kutuda ojelerim geldi <3


Ve gelelim renklerin durusuna



İnanin bu renkleri bile zor aldim :) fotograf renkleri tam anlamiyla yansitmiyor aslinda. 213 numarali catlayan ojeyi tamamen hizli alisveris dolayisiyla, yanlislikla almisim :) catlayan ojeleri cok sevmiyorum ama bu guzel mavi hosuma gitti acikcasi. Nail art ojelerin hepsi tukenmisti 31 numara haric. Fircasi cok guzel. Genel olarak yapilari iyi ve cabuk kuruyorlar. Hepsini iki kat uyguladim. Jel gibi parlak bitirisleri var. Kisacasi ben cok mutluyum iyi ki almisim diyorum :) Bu aralar bu tarz sitelerde Inglot adini gorurseniz hemeeeen isinlanin :) ve tabi bana da haber vermeyi unutmayin :) 

P.S: Sizin de sevdiginiz, kullandiginiz Inglot ojeler varsa lutfen yorumlarda belirtin :) 

Sevgiler <3
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder