20 Nisan 2015 Pazartesi

New In: Rival De Loop 31 Numara Magic Dream

Hepinize iyi haftalar;

Haftasonu Rossmann'a uğradım ve tabi ki elim boş çıkamadım :) Rival de loop ojelerde indirim vardı. Daha önce bu marka oje hiç kullanmadım. 3 tane simli 1 tane de birazdan göreceğiniz ojeyi kapıp çıktım.

İşte #31 Magic Dream


Güneş ışığında gümüş/altın ve mor yansımaları var. 


Oda ışığında ise daha çok altın ve mor ışıltılar belirginleşiyor.


Kuruma hızı süper. Tek katta bile neredeyse tırnak çizgimi kapattı. Yoğun bir yapısı var.


Ben bayıldımmmmmm. Bulursanız sakın kaçırmayın derim. Simli ojelerde çok güzel. En kısa zamanda onları da göstereceğim.

*Yüzük parmağımdaki oje ise GR Rich Color 27 numara.

Siz nasıl buldunuz? Bu markanın önerebileceğiniz başka renkleri var mı? Kozmetik ürünleri nasıl?
Yorum bırakın :)

Sevgiler <3
Damla





2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ojeler Canım bloğunu takip ediyorum ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil