2 Nisan 2015 Perşembe

Merhaba Bahar :)

Hepinize Merhaba;

Ne çok zaman geçmiş ben buraya yazmayalı... Soğuk havalarda kaybolup, sıcak hava ile tekrar döndüm bloğuma :)




Bugün Pastel'in çok güzel bir rengini kullandım. Numarasını şuan hatırlayamıyorum ama bakıp ekleyeceğim. Turkuazın koyusu gibi çok tatlı bir rengi var. Özellikle ayak tırnaklarında çok güzel duracağını düşünüyorum.Yukarıda resim kapalı alanda çekilmiş hali ama asıl güneşte patlıyor :) Yüzük parmağımda ise aşık olduğum Color Club Harp On It var <3 Ahhh aşağıdaki resimlere bakınca neden bu kadar sevdiğimi anlayacaksınız.


Güneşte resmen yanıyor :) Mükemmel bir holo oje ve bulursanız sakın kaçırmayın. Tek katta bile tırnak çizgisini kapatan bir yapısı var. 


İki oje de süper hızlı kurudu. 


Eklem yüzüğüm: Avon

Sevgiler
Damla <3

P.S. : Ülkemizde son günlerde yaşanan olaylar, vatanını milletini seven her birey gibi beni de çok üzdü. Keşke nefes aldığımız ortam birazcık daha huzurlu ve güvenli olabilseydi. Hepimizin başı sağolsun.. Umarım bu ülke daha çok insanını böyle nedenlerle, olaylarla kaybetmez...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder