9 Mart 2015 Pazartesi

Nail Art Vol.14: Tek Renk Yonca Deseni

Yeni bir haftadan hepinize merhaba;

Daha önce de buna benzer bir nail artım vardı ama onda taban rengi ile, diğer rengin üzerine daha küçük boy dotting pen ile tekrar noktalama yapmıştım. Bu çok daha basit ve yapımı daha kolay. Tek ihtiyacınız ucu yuvarlak bir araç (kürdan,iğne ucu ile rahatlıkla yapabilirsiniz).

Taban rengi olarak Pastel 87 kullandım.Rengi kırmızaya kaçan koyu bir pembe. Yüzük tırnağımda Sally H. White on it ve desende kullandığım oje ise Alix Avien 232.

Alttaki iki fotoğraf gün ışığında çekildi.
Sondakini ise oda ışığında çektim.




Benim çok hoşuma gitti. Umarım sizde sevmişsinizdir.Eğer denerseniz instagramdan beni etiketlemeyi ve takibe almayı unutmayın :) 

Sevgiler <3
Damla





2 yorum:

  1. çok güzel olmuş. Sizi izlemeye aldım Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim, ziyaret edeceğim bluğunuzu :) Sevgiler

      Sil