5 Mart 2015 Perşembe

Watsons ile Revlon Artık Türkiye'de!


Hepinize Merhaba;

Duymayan kalmamıştır herhalde ama ben yine de hem haberini vereyim hem de sevincimi paylaşayım istedim :)

Sonunda ağzımın suları aka aka baktığım Revlon markasını Watsons getirdi (Yehuuuuuu :D ) Kendilerini gerçekten tebrik etmek gerek.

Ten ürünleri 40-50 tl,
Ojeler <3 9.90 tl,
Dudak ürünleri 29.90 tl ve üstü gibi fiyatlar şimdilik. İndirim zamanı yakalarsak eminim daha uyguna alabiliriz. Şimdilik sadece İstanbul Rumeli'de ki mağazalarında ama Nisan sonuna kadar neredeyse bütün mağazalarda stand kurulacakmış. Rumeli ne yazık ki uzak bana :( Mecburen yakın bir mağazada açılmasını bekleyeceğim. Kendime bir alışveriş listesi yapmak için epey zamanım var :)

Ojeleri ile alakalı çok övgüler duydum. Özellikle glitter olanları ve oje kurutucusunu çok merak ediyorum.
Parfüm şişesi şeklinde ambalajlı ojelerine bayılıyorum ama sanırım onlar gelmedi.

Sizin alışveriş listenizde neler var? Tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?
Yazın bana :)

Sevgiler <3
Damla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder