1 Ekim 2014 Çarşamba

New In : Models Own Pink Fizz

Hepinize Merhaba; 

Bir sure once Limango'dan aldigim 3 adet Models Own ojelerim elime gecti. Ama bildiginiz gibi gecirdigim operasyon nedeniyle 1 hafta raporluydum ve ise gidemedim. Yeni bebeklerimde kuzu kuzu  ofiste beni beklediler :))) Pazartesi gunu ise baslayinca hemen paketimi actim.

Ojelerin ambalajlari zaten cok tatli. Digerlerini de en kisa surede gosterecegim ( merak ediyorsaniz instagramda paylastim. Hesap adin: dnesli ). İlk olarak Pink Fizzy'i gostermek istedim. Resimlerde tek kat surulmus halini goreceksiniz. Biraz kalin surdum tirnagimi kapatmasi icin ama iyi ki Seche Vite top coat var :) aninda tas gibi yapiyor yoksa cok beklerdim kurumasini :D

Ben cok sevdim. Siz de sevdiniz mi?




Sevgiler <3
Damla

P.S : Yasasinnnn tatile son 1 gunnn :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder