24 Aralık 2014 Çarşamba

Nail Art: Vol.11 Yılbaşı Konsepti Tırnaklar / Vanilya Club Alışverişi Part 2

Hepinize Merhaba;

Dün yaptığım yeni nail artı sizinle paylaşmak istedim. Sadece yüzük parmağımda fırça ve akrilik boya kullandım ama tırnağımın kısa ve dar olmasından dolayı rahat çizim yapamadım. Diğerlerinde ise kürdan ve oje kullandım. Bir de minik tırnak taşları yapıştırdım.


 Masamın üstü :)



Kullandığım ojeler:


Ve taa taa :)






Bunlarda iş arkadaşımın bana süpriz yılbaşı hediyeleri :) Mor olan hafif hololu gibi çok çok sevdimmmm <3

Ve geçen alışverişimde aldığım Color Club Snake Skin. Güneşte ışıl ışıl oluyor. Çok sevdim!

Bunlarda son Vanilya Club alışverişim. Üst en soldaki ve Alt en sağdaki benzer gibi duruyor ama aslında biri daha pembe alt tonlu. Yine de başka bir renk seçebilirmişim. Neyse mutluyum tabi yine de :D Kalite, gramaj, kuruma hızı ve renk olarak çok sevdiğim bir marka. Uzun bir süre çok değişik bir oje görmezsem diyette olacağım. Artık daha sık nail art çalışması göreceksiniz.


Blogumu takibe almayı unutmayın lütfen :)

Sevgiler <3
Damla




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder