5 Mayıs 2014 Pazartesi

Nail Art: Vol.4

Hepinize merhaba :)

Can sıkıntısın bol ojeli bir nail art yaptim bu kez. 



Alt taban rengi olarak Sally Hansen White On kullandim. Yüzük tirnagimda Golden Rose Paris oje var. Siyah renk China Glaze. Simli oje Golden Rose Nail art ojesi. Kalan renklerin hepsi resimde gordugunuz SH ojeler.

Bas parmagima iki kat beyaz baz oje uyguladiktan sonra, kürdan yardimiyla renkli benekler yaptim. Daha sonra siyah oje ile leopar deseni yapmaya calistim. Tabi yine kurdanla :)

Son olarak top coat uyguladim. 




Flu fotograflar icin kusura bakmayin biraz aceleye geldi cekmem. Bu manikuru yaklasik 1 saat sonra diy/dekorasyon calismalarina kurban ettim  ve cikardim :)

Cikardiktan sonrada asagidakini yaptim :)


Ben sevdim umarim sizde begenmissinizdir :*

Sevgiler
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder