30 Nisan 2014 Çarşamba

Kirmizinin adi var :) Alix Avien 29

Hepinize merhaba :)

Bir suredir yeni post giremedim. Ama artik daha duzenli yazilar yazip size yaptiklarimi gostermeye calisacagim. Zamanla alisirom heralde :) malum cok fazla blog takip ediyor olsamda blog yazmak cok farkli bir durum. Neyse :) gelelim bugun ki ojelere...

Cok uzun zaman once aldigim bir oje: Alix Avien 29 nolu supppeeer bir kirmizi...
Alix Avien ojeleri seviyorum. Alali cok olmasina ragmen yapisinda en ufak bir bozulma yok. Siseleride az yer kapliyor. Tirnagimda iki kat uygulanmis halini goruyorsunuz. Yine Rimmel top coat kullandim. Aslinda ojenin parlak bir bitirisi var ama kaliciligini ve parlakligini arttirmak icin yine de suruyorum. 



Uzun zamandir duz, desensiz oje surmuyordum. Tabi yine dayanamayip yuzuk tirnagimi farkli renk ile süsledim. Simli oje Golden Rose Galaxy serisinden17 numarali altin simli MUHTESEMMMM bir oje !! Almadiysaniz hemennnn kosunnnn :) tirnagimda tek kat uygulanmis hali var. Bence tek kat yeterli cunku kapaticiligi inanilmaz. En sevdigim simli ojelerimin basinda diyebilirim. Verdiginiz parayi fazlasiyla hakediyor. Kacirmayin :)




Alttaki resimlerde buraya koymaya firsat bulamadigim ojeler :)


Somon rengi oje Elf'in :) Yine simler :) 

Bu arada www.sammydress.com 'dan aldigim tirnak paletlerim geldi. Buyuk bir sabirla nerdeyse ojelerimin tamamini kategorize ettim. Cok fazla ayirmadim sadece ayni renkleri ayni palete surup, isim ve numaralarini yazdim. 


Toplu halde boyleler :)


En sevdigim renk pembe :) zaten ojelerin coklugundan belli oluyor :D


Simli, beyaz ve sari renk ojeler


Mavi, yesil, mor, kirmizi ojeler


Son olarak siyah, gri, kahverengi ve nude tonlar

10 paket halinde ucretsiz kargo ile cok ucuza benim aldigim siteden ya da Ebay'den sizde alabilirsiniz. Paletlerinizin resimlerini cekip telefonda saklayarak, disaridayken ayni renk ojeyi alma sorununuzda ortadan kalkmis olur. Ayrica sisede duran bir renk tirnakta cok farkli durabiliyor. Bu paletlere bakarak istedigim rengi rafin onunde dikilmeden secebiliyorum :) 

Cok uzun bir post oldu. Ceneeem dustuuuu :D 

Sevgiler
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder