24 Nisan 2014 Perşembe

Nail Art: Vol.5

Merhaba kızlar :)

Gec kalmista olsam butun dunya cocuklarinin 23 Nisan Egemenlik ve Cocuk Bayrami'ni kutlarim. Atatürk sayesinde bu kadar guzel bir bayramimiz var. Cok sansliyiz..

Bu sefer uyguladigim nailart ta cok fazla desen yapmadim. Minik tirnak taşlari ve dotting pen kullandim. Pembe oje Color Club, beyaz olan Sallay Hansen ve gumus renk ise Golden Rose nailart serisinden. Base coat olarak Kalyon kullaniyorum. Top coat olarak ise (malum NYC TurboDry artik yok ühüü ) Rimmel kullaniyorum. Dun NK Ekspress oje kurutucu ozelligi olan top coat aldim. Fiyati 3,5 liraydi sanirim. Bakalim deneyecegiz :) ayrica Gratis'te guzel indirimler vardi. Alix avien ojelerde 1 alana 1 bedava kampanyasindan asagidaki renkleri sectim.



Tirnagimda gordugunuz taslari Ebay'den almistim. İlk kez leopar desen denedim cok iyi yapamadim. Zamanla daha iyi olacak. Pembe ojeyi surdukten sonra kurumadan taslari yapistirdim ve top coat uyguladim. 




Umarim begenirsiniz.
Sevgiler
Damla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder