17 Nisan 2014 Perşembe

Online Shopping: www.goldenrosestore.com.tr



Hepinize Merhaba

Oje alışverişini oldukça sık yapıyorum :) Koleksiyonumda farklı markalardan 200 küsür ojem var. Sanırım en çok çeşide Golden Rose da sahibim. Yani tam bir GR fanatiği diyebilirim kendim için :) Çalışan biri olarak her zaman kozmetik mazağalarını ziyaret edemiyorum. Mağazada bakmak hem yorucu oluyor hem de renk swatchlarına istediğim kadar rahat ve doğru şekilde bakamıyorum. O yüzden genellikle online alışverişi tercih ediyorum. Bu konuda en sevdiğim iki siteden biri Golden Rose'un online satış sitesi. Diğeri ise Kozvi. 

Golden Rose oje konusunda son zamanlarda güzel sıçrayışlar yaptı. Özellikle Rich Color Serisini ve Jolly Jewels Serisini çok seviyorum. Aslında hepsini çok seviyorum :) Rich color serisinden onlarca ojem var ama tabi ki eksiğim çok yine de :( Jolly Jewels serisinden sanırım henüz 5 ojeye sahibim.

Online alışveriş olarak site gerçekten çok rahat. Üstelik yaptığınız her 10 tl lik alışverişinizde Rich Color oje hediyesi gönderiyorlar. 25 liralık renkli kozmetik alışverinizde ise çok tatlı dudak şeklinde çanta hediye ediyorlar. Sitede her zaman farklı ürünlerde kampanyalar oluyor. Ayrıca mağazalardaki fiyatlardan daha uygun site fiyatları <3

En güzel tarafı ise hızlı gönderim sağlıyorlar. Ve gelen pakette ürünler inanılmaz korunaklı şekilde paketleniyor. Hatta bazen paketleri açmakta zorlanıyorum :) Bir sorun yaşadığınızda müşteri hizmetleri çok hızlı şekilde geri dönüş yapıyor ve sorununuzu çözüyorlar. Verdiğim hiç bir siparişte pişmanlık yaşamadım. Gelen ürünlerin kalitesi zaten tartışılmaz.

Oje konusunda tek sevmediğim nokta Paris serilerinin şişeleri. Rafta çok yer kaplıyor ve şişe gereğinden uzun :( Keşke artık şişe tasarımını değiştirseler.

Kısacası Golden Rose oje konusunda çok sevdiğim bir marka. Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Sevgiler
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder