10 Nisan 2014 Perşembe

Shopping: www.dressale.com

Herkese Merhaba;

Bugün size yurt dışı alışverişlerinden bahsedeceğim. Sıklıkla yabancı sitelerden alışveriş yapıyorum. Özellikle Türkiye'de bulunmayan farklı modelleri uygun fiyata alarak kendimi daha iyi hissediyorum :) Size ilk olarak bahsedeceğim site yeni keşfettiğim www.dressale.com.(tık tık :)

Özellikle aranızda evlilik arefesinde olanlarınız varsa mutlaka hemen incelemeye başlayın derim :)İnanılmaz fiyatlara gelinler,abiyeler,aksesuarlar,ayakkabılar ve daha birçok şey mevcut.

Malum yaz ayları kapımızda :) Yazlık mekanlarda sezonu yakında açacaklar. Hem fazla dekolte kullanmak istemeyen hem de çok sıradan görünmek istemeyen için biçilmiş kaftan bu elbise. Benim özellikle bel kısmında ki pencereler hoşuma gitti. Resimdeki modelin ayakkabısından ziyade ipli ama sade bir model tercih edebilirsiniz. Elbise zaten yeterince dikkat çekici çünkü. Beden konusunda da sıkıntı yaşamayacaksınız. Site zaten bu konuda oldukça açıklayıcı ölçümler vermiş. Elbisenin kumaşı da resimden belli olduğu gibi esnek bir kumaş. En güzel yanı da şuan indirimde :)





İncelemek için ----> click




Gelinlikler;


                        

160$ (indirimde şuan)


242$ ( İndirimde )


189$ (indirimde)
Sitede daha onlarca farklı modeller var. Ve fiyatlar genelde yukarıda yazdığım tutarlarda.



<3 Ve tabiki ayakkabılar :) Ah ahh :) Sanırım en çok bu kategoriyi sevdim hatta bak bak doyamadım :) Zar zor içlerinden karar verip sizin için seçtiğim bir kaç modeli paylaşıyorum kızlar :) Biliyorsunuz bu sene kısa topuklar çok moda. Ben özellikle bu modelleri sevdim sitede.


Sanırım en çok seçmekte zorlandıklarım sneakerslardı :) Çok güzel modeller vardı :) Özellikle turuncu renkteki modeli sevdim.





Ödemeyi Paypal ile yapabiliyorsunuz. Yani kredi akrtı bilgilerini girmeniz gerekmiyor.Aldığınız ürüne göre 3 ile 15 iş günü arasında kargo adresinize ulaşıyor. 

Sevgiler

Damla












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder