13 Nisan 2014 Pazar

My Nail Polish Collection

Herkese iyi pazarlar,

Uzun zamandir istedigim oje rafina sonunda kavustum. Nisanlim istedigim ölculerde yaptirdi. Bugun de duvara montajini yaptik :)) yani bugun benden mutlusu yok😊❤️ 

Uzunluk 70 cm, genislik 81 cm, en 5 cm olarak toplamda 7 raf olarak hazirlandi. Her kata oje siselerinin buyuklugune gore 25-27 tane sise sigiyor. Surekli kutularda renk aramaktan yorulmustum. Bu sekilde daha kullanisli ve şık oldu. Umarim sizde begenirsiniz. Rafin kenarlarina bulabilirsem cok minik beyaz isik suslemesi yapacagim. 








Sevgiler
Damla

2 yorum:

  1. kıskandım!! hem de çok kıskandım =)) çok güzel olmuş. Güle güle kullanın =)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şuan ki hali çok daha beter sığdıramıyorum. Daha güzelleri sizin olsun <3

      Sil