23 Eylül 2014 Salı

Nail Art: Vol.10 Oje Şişesi / Nailpolish Bottle

Hepinize merhaba,

Sonunda China Glaze ojemi deneme firsati buldum ve tabi Ebay'den aldigim simleride :) 

Ojenin rengi bir harika ama surmesi feci zor. 1 saniyede kuruyor inanin o.O 
Cok hizli surmeniz lazim ve eger suremezseniz firca izi kaliyor. Parlak bir bitirişi yok. Hatta tamamen mat bitirişli ama dedigim gibi rengi cok hos.

Desenleri ise Klean Color'dan aldigim neon ojelerle ve dotting pen ile yaptim. Son olarak Secte Vite top coat kullandim. Top coat bir harika yani hemen kuruyor ve cok parlak. Ama bazi yerlerde cekme yaptigini okumustum. Bilemiyorum bekleyip gorecegim. Umarim begenirsiniz.  China Glaze siselerine benzetmeye calistim biraz. Tatli durdu bence :)




Sevgiler <3
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder