12 Eylül 2014 Cuma

Online Shopping: Ebay- Nail Glitter

Hepinize kocaman merhaba :)

Bugun cuma ve sonunda haftasonu geldi :D

Size kisa bir post yapip kacacagim:P
Az once ptt amca geldi( artik oyle diyorum. Cok tatli bir amca ve hala bikmadi benden :D ). Ebay den Agustos'un 29 unda siparis verdigim tirnak simlerini az once teslim etti sagolsun :) saticiya gift yazmasini rica etmistim o da yazmis. 

Boyle ufak bir zarfta geldi. 


Flassiz olarak renkler boyle

Flasli olarakta boyle cikiyor

Gold renkte de olmasi gerekiyordu ama nedense onun yerine 2. bir yesil daha konmus. Tabi hemen mesaj attim. Yine de sevdim renkleri, paketin icini acmadim. Gordugunuz gibi kirmizi renk biraz sacilmis. Ucretsiz kargo ile yaklasik 5-6 liraya simler benim oldu. 

Hepinize sevgiler <3 
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder