1 Eylül 2014 Pazartesi

Online Shopping : Beauty Joint

Hepinize Merhaba;

Sıkıcı bir iş günü üstelik bir de Pazartesi :) Hatta bir de sonbahara girdik ühühü :(  Ama moral bozmak yok. Şimdi size online kozmetik alışverişiyle alakalı bir siteden bahsedeceğim. Malum yurtdışından kozmetik siparişi yasak (!) Ama bir çok blogda bu tarz sitelerden sorunsuz alışveriş yapıp,paketi ulaşanları gördüm ve bir cesaret ben de ufak bir sipariş verdim.

Beauty Joint Physicians Formula, Rimmel, China Glaze, OPI, Maybelline, theBalm gibi bir çok markanın ürünlerini bulabileceğiniz, kozmetiğe biraz merakınız varsa gezmeye doyamayacağınız bir site. Ürün çeşitliliği renkli kozmetikte çok fazla yok. Ama ülkemizde deli fiyatlara satılan PF ürünlerini uygun fiyata bulabilirsiniz. Sitenin şuan için tek kötü yanı kargo fiyatları. Ne yazık ki sepete attığınız ürünlere ve seçtiğiniz ülkeye göre tutar değişiyor. Özellikle oje aldığınızda kargo fiyatı da yükseliyor. Ama renkli kozmetik için denedim, yaklaşık 8-9 parça ürün için 10 dolar gibi bir kargo ücreti çıktı. Bu da aldığınız ürünlerin Türkiye fiyatlarıyla arasında ki fark düşünüldüğünde, bence çokta abartılı bir tutar olmayacaktır.

Siparişlerin genel olarak 1-2 haftada teslim edildiğini okumuştum. Siparişimi verirken özellikle paket üzerine kozmetik yazmamalarını rica ettim ama zaten bu konuya dikkat ediyorlarmış. Sipariş tutarını da düşük yazdıklarını duymuştum ama yine de tabi ki risk var. O yüzden ilk siparişimde kendimi biraz frenledim :)

Aldıklarıma gelirsek (Resimler alıntıdır) ;

-China Glaze Flip Flop Fantasy 3.99$. Tırnakta, resimde ki renginden daha farklı duruyor aslında


- Seche Vite Hızlı Oje Kurutucu Top Coat Mini 1.99$


- Kleancolor Mini Collection Candy Cast Neon Set 4.99$


- Bir de son olarak ihtiyaçtan renksiz kaş sabitleyici aldım. Elf marka 1.99$


Alışverişim toplamda 12 küsür dolar tuttu ama ojelerin çokluğu nedeniyle 10 küsür dolar kargo ücreti ödedim. Ufacık bir de indirim aldım nette bulduğum code ile. Gerçi özellikle Seche ve China Glaze'in Tr fiyatlarına düşününce hala kardayım =) Zaman zaman ücretsiz kargo kampanyaları da yaptıklarını duydum. Bence mail listelerine abone olun. Bir de %75 indirimli ürünlere göz atmayı unutmayın ;)

Anlatınca bile girip herşeyi alasım geldi ama hayır tutacağım kendimi :D Bakalım hevesle bekliyorum. Memnun kalırsam PF ürünleriyle dolu bir wishlist yaptım. Ürünler geldiğinde fotoğraflayıp tanıtacağım.

Şimdilik kocaman sevgiler
Damla<3







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder