2 Eylül 2014 Salı

Nail Art: Vol.8 Quatrefoil (Yonca Deseni) Nail Art

Hepinize merhaba

Goruntu olarak zor gibi gozuken, gorenlere wooowww bunu nasil yaptin fircayla mi diye sordugu, ama aslinda cok basit ve yapmasi da bir o kadar zevkli bir nail artla karsinizdayim :) ( talkshow programi acilisi gibi oldu :D

İhtiyacimiz olan;

~ iki renk oje
~ Dar ve genis uclu iki ayri dotting pen
 

Öncelikle istediginiz rengi tirnak yuzeyine uygulayin. Daha sonra geniz uclu dotting pen ( kurdan ve tel toka ya da toplu igne ucuyla da yapabilirsiniz) ile sectiginiz ikinci renk ile ortadan ard arda tirnak bitimine kadar nokta koyuyoruz. İlk iki noktanin arasi acik olmasin bitisik olsun. 3. noktayi koyarken cok az bir bosluk birakabilirsiniz. Daha sonra + seklini vermesi icin sag ve soluna birer nokta daha koyuyoruz. Yine tirnagin sag ve sol tarafina da ayni islemi uyguluyoruz. Kurumasini bekledikten sonra ucu dar olan dotting pen ile ayni noktalamayi, altta ki rengi tamamen kapatmayacak ölcude yapiyoruz. Hepsi bu :) Ben cok sevdim. Ayni modeli daha renkli ojelerle de deneyecegim.




Eger sizde denerseniz lutfen fotografi bana da gonderin :) Bana damlanesli8@gmail.com adresinden ve dnesli instagram hesabimdan ulasabilirsiniz.

Sayfanin en altinda bu siteye katilin butonuna tiklayip beni takip ederseniz de beni cok mutlu edersiniz :)

Hepinize tatli opucukler :*
Damla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder