8 Eylül 2014 Pazartesi

Online Shopping: www.bornprettystore.com


Hepinize Merhaba;

Bugün size özellikle nail art konusunda cennet olan ve free shipping ile kalbimizi çalan bir siteden bahsedeceğim. Born Pretty Store
Çeşit çeşit fırçalar, tırnak yapışkanları, taşlar, ojeler ve daha aklınıza gelmeyecek bir dünya ürün var :) Tabi sadece bunlarla sınırlı değil. Giyim, saat, makyaj gibi farklı başlıklarda da bir sürü ürünleri var. Limit olmadan tüm siparişlerinizi ücretsiz olarak kargoluyorlar ve ödeme şekli olarak da Paypal'ı kullanabiliyorsunuz. Ben yurt dışından alışveriş yapacağım zaman buna çok dikkat ediyorum. Kart bilgilerimi direkt vermek konusunda tedirgin oluyorum. O yüzden her zaman Paypal'ı destekleyen sitelerden alışveriş yapmayı tercih ediyorum.

Açıkçası bu siteye girdiğimde kendimi kaybediyorum. Hatta şimdi bir alışveriş listesi bile oluşturdum :)

Ayrıca size vereceğim kodla yapacağınız alışverişlerinizde %10 luk bir indirime de sahip olacaksınız. Eğer sipariş konusunda bir sıkıntı yaşarsanız bana sormaktan çekinmeyin =)

İNDİRİM KODU: PSX31

Ayrıca blogumu izlemeye alırsanız beni çok mutlu edersiniz :)
Beni Instagramdan takip etmek için --------> dnesli (tık tık)

Sevgiler <3
Damla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder